23.08.2014

:)

Pierwszy rozdział http://destiny-gerard-lovestory.blogspot.com/

6 komentarzy:

  1. Hej . Kiedy nowy rodzial tego starego opwowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem kiedy pojawi się nowy rozdział, ponieważ nie wiem czy jest sens kontunuowania tego opowiadania ;) Nie mam już do tego takiego zapału jak na początku, przez co nie mam konkretnego pomysłu na dalsze części.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy metry nad niebem lub tylko ciebie chce . Możesz z tego skorzystać ;)

      Usuń
  3. Proszę cie kontynuj to opowiadanie było ono jedno z najlepszych. Jeżeli nie masz pomysłu to chociaż zakończ to opowiadanie SZCZĘŚLIWYM zakończeniem . Proszę cie . Odpisz jak najszybciej .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku... na prawdę przepraszam, że to tak zostawiłam... Postaram się tu coś wyczarować, ale fakt, że jestem w klasie maturalnej sprawia, że muszę wiecej czasu poświęcić na naukę, a to opowiadanie jest dość rozbudowane i rozdziały piszę się długo... Obiecuje, że spróbuję jeszcze raz zebrać wszystkie pomysły w głowie i może uda mi się to dokończyć :)

      Usuń
  4. I jak bardzo długo czekałam. Chociaż zakończ to jakoś a jak nie to żeby było szczęśliwe zakończenie. To kiedy nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń