3.05.2014

Ankieta

Hej. Ja tylko na moment. Z tego co widzę, z komentarzami jest krucho, dlatego mam prośbę. Byłabym wdzięczna, żeby każdy, kto czyta to opowiadanie kliknął "tak" w ankiecie z lewej strony. Chciałabym mieć mniej więcej rozeznanie w tym, ile osób jest zainteresowane opowiadaniem. Z własnego doświadczenia wiem, że nie zawsze chce się pisać komentarze, więc mam nadzieję, że to jest właśnie powód dla którego jest ich tak mało ;) W każdym razie, rozumiem lenistwo, bo sama tak mam. Myślę jednak, że moja prośba nie jest zbyt wymagająca :D Z góry dziękuję !

http://24.media.tumblr.com/cecb3772d2cf324f6573aa69fb075200/tumblr_mx9fhaFAu51s0nmwuo2_500.gif 

#selfie ! <3

3 komentarze:

  1. liczę, że następny rozdział pojawi sie w tym tygodniu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na nowy rozdział i zapraszam do czytania moich wypocin na spodziewajsieniespodziewanego.blogspot.com buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, obecnie jestem na telu, ale potem wezme udzial w ankiecie. chce, ba! domagam sie kolejnego rozdzialu i to szybciutko ;3 bardzo podoba mi sie to opowiadanie. jest takie inne i ukazuje Fabsa jako takiego niegrzecznego chlopca XD

    OdpowiedzUsuń