17.11.2014

Liebster Award

Więc tak. Nie wiem dokładnie jak to powinno wyglądać, ale chyba najpierw się pisze kto mnie nominował do tej oto zabawy :)

Nominację dodałam od 


Jaka byłaby twoja pierwsza reakcja na spotkanie któregoś ze sławnych piłkarzy?
 To pytanie jest stosunkowo łatwe, gdyż spotkałam już znanego piłkarza :D Był nim Jerzy Dudek, którego uwielbiam od czasów dzieciństwa! To chyba jeden z pierwszycch piłkarzy, o których usłyszałam od taty jak byłam dzieckiem. Moja reakcja? hmmm, brzmiało to mniej więcej tak "Dominika, zaczynam hiperwentylować" (byłam wtedy z koleżanką). Pamiętam, ze jeszcze jak byłam w domu to tak sie zachwycałam zobaczeniem Dudka, że rodzice aż nie mogli mnie słuchać. Oczywiście chyba godzinę czekałam w miejscu, gdzie miał sie on pojawić tak żeby być jak najbliżej xd No ale dopięłam swego i mam z nim zdjęcie oraz jego autograf! <3

2. Która liga jest twoim zdaniem najlepsza?
Z przyczyn jasnych, najczęściej śledzę ligę hiszpańską, aczkolwiek uważam też, ze bardzo interesująca jest liga angielska oraz niemiecka. Pozostałych raczej nie oglądam, gdyż się na nich nie znam. Tzn nie znam wszystkich drużyn w nich grających, co jest dla mnie uciążliwe. Ostatnio zaczęłam się też interesować ligą polską, ale ja potrzebuję emocji, a u nas to z nimi trochę średnio niestety ;(

3. Kto jest twoim ulubionym piłkarzem i dlaczego? 
Ohhh... moim ulubionym piłkarzem... Zwie się on Cesc Fabregas i jest on moim przyszłym niedoszłym xd Dlaczego jest on moim ulubionym piłkarzem? Szczerze, to nie wiem czy potrafię całkowicie odpowiedzieć na to pytanie. To się jakoś tak samo stało. Oglądałam mecz Barcy- patrzyłam na Fabsa. Oglądałam mecz Hiszpanii- patrzyłam na Fabsa. Podoba mi się u niego to zaangażowanie w grę, to że czasami dotykał piłki jakby magiczną różdżką. Nagle z niczego robiło się coś wielkiego. Po prostu aż chce się patrzeć na to, co on robi. Niestety jestem głęboko urażona tym, że Barca nie potrafiła go docenić. Tak jak kocham ten klub, tak Cesca im nie wybaczę nigdy. Nie umniejszając tu innym zawodnikom, Cescy odwalał czasami kawał roboty nie tylko za siebie, ale także za kolegów. Takie jest moje skromne, nie skromne, ale moje zdanie. Poza tym... miłość nie wybiera, czyż nie? :D

4. Jaka była najgłupsza rzecz, którą zrobiłaś? 
O Boże xd To pytanie jest baaaardzo nie na miejscu xd Tyle tego jest, ale nie wiem czy cokolwiek nadaje się do publikacji xd Ale najgłupszą rzeczą było chyba obrzucanie się błotem ze znajomymi. Taaak... myślę, że to nie wymaga komentarza xd

5.  Jak wygląda twój idealny dzień?
 Idealny dzień?  Nic prostszego. Hiszpania -> Barcelona -> Camp Nou -> caaały dzień z 11-nastką Wspaniałych <3

6. Kiedy zaczęłaś pisać pierwsze opowiadania o piłce nożnej? 
Moje pierwsze opowiadanie o piłce nożnej napisałam tuż po tym jak zakończyło sie EURO2012. Głównym bohaterem był Robert Lewandowski, którego wtedy kochałam xd Najgorsze jest to, ze jak teraz czytam to opowiadanie, to nie czuję nic innego poza żenadą xd Ahhh, było się głupim xd

7. O jakim piłkarzu najbardziej lubisz pisać?































9 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością,dodaj go jak najszybciej a tutaj pobijemy rekord!
    -milka

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć :) mam prośbę, możesz napisać do mnie na aska? @FankaBarcy99 :) Mam bardzo ważną sprawę + uwielbiam twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 razy tak xD Bardzo mi się podobało :) Zapraszam Cię serdecznie do przeczytania mojego bloga :) http://opowiadanie-neymar-marika.blogspot.com/ liczę na szczerą opinię i życzę dalszej weny bo bardzo fajnie piszesz ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyczekuję, wyczekuję i wyczekuję na następny rozdział ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu zaznaczam że nie miałam internetu przez...długi czas i to dlatego nie mogłam skomentować. Wybacz ;-;
    Po pierwsze- no pewnie że zasługujesz na docenianie swojej pracy. A ja właśnie od tego jestem :*
    Po drugie- mam bardzo podobne uczucia związane z Fabsem. I mimo że teraz nosi inne barwy, wciąż go kochamy, prawda?
    Po trzecie- odrzucanie się błotem ze znajomymi, powiadasz...myślałam że będzie gorzej :D
    Po czwarte- na ten twój idealny dzień jedziemy razem :3
    Po piąte- 3 z polskiego :D hahahahahaha, ja za same twoje opowiadania dałabym ci 6
    Po szóste- tsaa, Alves rzeczywiście powinien zostać pozbawiony internetu. Tak jak Messi piłki, a Fabs Lii. No proszę cię, to już nie byłby ten sam świat ;-;
    Po siódme- zapraszam cię na nowy rozdział do mnie :* http://francescfabregasblog.blogspot.com/?m=1
    Czekam na nowy rozdział na obu blogach ♥
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze nowy rozdział o tutaj :* ♥
      http://the-unrealized-suicide-diary.blogspot.com/

      Usuń
    2. Oczywiście, że kochamy Fabregasa ! Istnieje w ogóle inna opcja ? o.O
      Co do błota, to jest to jedyna "głupia rzecz", która nadaje się do publikacji. Resztę zostawię dla wnuków xd
      Mój idealny dzień ma się spełnić we wrześniu, więc zapraszam :D
      Moja polonistka ma odmienne zdanie, ale cóż xd
      No i oczywiście odwiedzę Twoje blogi, ale przez ostatnie dwa dni nie miałam neta, więc będę nadrabiać zaległości :**

      Usuń
  6. Czytam te odpowiedzi któryś raz. Rajuś, boskie są. Zazdroszczę spotkania Dudka, Polak z Realu, rany, ile bym dała. Ale mogę się pochwalić zamienieniem paru słów z Krychą i Pszczkiem, więc nie jest źle! Co ja gadam, kocham Krychę ♥ hahah, spokojnie, tata też nie mógł mnie słuchać "Zobacz, on tam jest. Rany, to tylko parę metrów. Tato no, nie wierzę. Krycha obok, nie wierzę!" hahah, teraz sama się z tego śmieję, ale nie chcę znać reakcji, gdybym spotkała Ramosa. No dobra, chcę i to bardzo;))
    Ja Fbsa nie lubię z wiadomych przyczyn. Arsenal, "Możecie mnie zabić, jeśli kiedykolwiek założę koszulkę Chelsea" i teraz gdzie wylądował? Szkoda gadać, ale trudno, było minęło.
    Fajnie odpowiedziałaś;))
    W wolnej chwili zapraszam do siebie i postaram się nadrobić rozdziały u Ciebie:
    http://hip-hip-hurra-borussia.blogspot.com/

    suenos;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabierz mnie ze sobą! Ploossee! Ile za to dałaś, by z nimi tam pobyć? O.O
    Blog obłędny.

    OdpowiedzUsuń