26.08.2015

WATTPAD + informacja.

Heeej, nie wiem czy jeszcze ktoś tu zagląda, ale warto spróbować :)
Po pierwsze, chciałabym Was zaprosić na opowiadanie, któro jest już publikowane na blogu, ale teraz zaczynam je również publikować na platformie WATTPAD. Jeżeli jest ktoś, kto nie śledził na bieżąco bloga, to zapraszam do linku poniżej.


Plus, mam też pytanie. Tak, jak mówiłam, nie wiem czy jeszcze ktoś tu zagląda, ale wpadłam na pewien pomysł. Chcielibyście, aby to opowiadanie, o Fabregasie, było kontynuowane?
Przestałam je pisać, ponieważ nie do końca się mi podobało, jednak nadal mnie do niego ciągnie. Mogłabym publikować je na Wattpadzie, jednocześnie je trochę zmieniając i przypominając sobie wszystkie wydarzenia. 
Wiem, że wiele z Was straciłam przez moją nieobecność, dlatego jeżeli ktoś tu jeszcze jest, to bardzo proszę o komentarz, co sądzi o moim pomyśle :)


9 komentarzy:

  1. Ja, ja, ja! Ja chcę, żebyś kontynuowała to opowiadanie!! Bo muszę przyznać, że trochę za nim tęsknię. :/ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też za nim tęsknię, bo powstało ono jeszcze zanim Cesc złamał mi serce przechodząc do Chelsea. Nic nie obiecuję, ale bardzo, bardzo, bardzo się postaram to wznowić. Dziękuję zakomentarz :*

      Usuń
  2. Kontynuuj ! Proszę, bardzo proszę :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę kontynuuj go! Kocham to opowiadanie i mega mega mega za nim tęsknie! Proszę, błagam pisz go z powrotem! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kontynuuj i nie marudź kochanie! :*
    Czekam!
    P.S. BŁAGAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kontynuuj koniecznie,ono stasznie wciąga :*.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kontynuuj proszę :* Zaglądałam tu co jakiś czas z nadzieją, że zobaczę notatkę iż blog będzie kontynuowany *_* Przy okazji zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak! Tak! Tak! Ten blog byl najlepszy z najlepszych!!! Kontynuuj go, proszę

    OdpowiedzUsuń